dilluns, 2 de febrer del 2015

Hidrografia de Catalunya: Flipped Classroom

Hola nois i noies,

A hores d'ara segurament ja sabreu que el nou tema de socials que iniciem es titula La Hidrografia de Catalunya. Pareu atenció perquè algunes de les sessions seran una mica diferents del que potser esteu acostumats a veure i a fer.

En aquest tema farem una petita aproximació a una metodologia anomenada "Flipped Classroom", que significa la "classe invertida" o la "classe al revés". Segurament estareu acostumats a treballar la teoria a l'escola i fer els exercicis a casa, doncs aquesta metodologia pretén el contrari, fer la teoria a casa i la pràctica a l'escola. Per fer-ho, utilitzarem uns vídeos que trobareu penjats aquí, al bloc de l'escola, dins l'apartat de socials i es complementarà amb alguna fitxa.

Al ser un vídeo i tenir-lo penjat al bloc el podeu mirar tantes vegades com sigui necessari, d'aquesta manera podreu repassar sempre que vulgueu (per l'examen també). No patiu, el vídeo és molt senzill i curt, així que no hi haurà gaires problemes, tot i que si teniu dubtes, és molt important que els comenteu a classe.

Esperem que gaudiu molt i aprengueu moltíssimes coses amb aquest tema!

Aquí teniu l'enllaç del primer vídeo que haureu de veure: Vocabulari Hidrografia de Catalunya

15 comentaris:

  1. es molt interessant i es força avorrit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Neus no t'entenc que vols dir amb que és molt interessant i força avorrit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  2. M'agrada i s'entren molt bé

    ResponElimina
  3. A mi m'agrada més d'aquesta manera que l'altre, estic més segur a l'hora de treballar, però és avorrit.

    ResponElimina
  4. Marc 5éC - Es hiper guay i rapidisim u' e tingut que escoltar tres cops .

    ResponElimina
  5. Jo trobo que es mes divertida aquesta forma de treballar però costava una mica d'entendre les paraules .

    ResponElimina
  6. es molt bona ideia aixo de fero per videos

    ResponElimina
  7. Es millor d'aquesta forma hi an coses que no les entenc, l'he tingut d'escoltar 5-6 cops.
    ESTA MOLT BE!!!

    ResponElimina
  8. Jo trobo que és molt interessant , divertit i xulo i a més també mola canviar de tipus de classe una mica
    diferent .

    ResponElimina
  9. Jo crec que es mes divertit i xulo encara que tinguem de escoltar-ho mes de 3 cops. També crec que es millor perquè aixì cambies de tècnica i perquè tens mes ganes de estudiar i saber mes coses.

    ResponElimina
  10. a mi m'ha agradat molt pero no s'entenia gaire tenen que bocalitza mes!!!

    ResponElimina
  11. A mi m'ha agradat molt l'idea de la flipped clasroom

    ResponElimina
  12. la flipped classrom em va agradar molt

    ResponElimina
  13. el flipped classroom a sigut molt xulo

    ResponElimina