dijous, 5 de febrer del 2015

Educació viària

Aquest matí els alumnes de 5è hem anat a la comissaria de Mataró per preparar-nos per ser uns bons ciclistes. La Pepi i en Manel han explicat allò que podem fer i el que no està permès quan anem amb bicicleta per la ciutat.
La bicicleta és una joguina, serveix per fer esport i a més a més és un mitjà de transport.
Quan juguem podem fer equilibris en un lloc adaptat, com per exemple una half. En canvi, en els espais públics hem de circular amb precaució, respectant els vianants, en tot moment.
Aquest matí ens han explicat la teoria, aviat tornarem al Nou Parc Central per posar en pràctica tot allò que hem après.

13 comentaris:

  1. M'agradat molt l'educació viària es una de les coses que m'agrada fer.I ens en ensenyat coses que no sabiem i dons ens han ensenyat el següent: les senyals,com es fa dreta i esquerra amb la ma,i moltes coses i m'agraderia que fesim mès cops educació viària.

    ResponElimina
  2. A mi no em va agrada gaire, ens ho prohibeixen tot.

    ResponElimina
  3. A mi no em va agradar perquè ens ho proibeixen tot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ens ho prohibien tot , simplement ens ensenyaven ha fer el que es pot fer amb bici al carrer i el que no .

      Elimina
  4. Aina tens raó però el que ens van ensenyar era gracios!!!

    ResponElimina
  5. Educació viaria va molar molt pero la mala sort es que hi van haver' hi uns que no hu han fet perque va ploure i ens vam tenir que anar

    ResponElimina
  6. ami emb va agradar moltla aducació viaria parque tenien un ciurcuit molt xulu i va ser xulo montar amb bici i la ruta que ens van fer despres amb bici ba ser molt divertida espero que a l'any que be hu tornem a repatir.

    ResponElimina
  7. dons a mi amb va agradar moltissim

    ResponElimina
  8. Jo no vaig poder anar amb bici perquè tenia una tendinitis però em va agradar fer de vianant i veure els meus companys anant amb bici va ser molt xulo!!!!

    ResponElimina
  9. a mi em va encantar anar amb bici

    ResponElimina
  10. m'ha agradat molt la activitat de la bici

    ResponElimina
  11. Em va agradar molt na amb la biciclet en que vaix fer uns cuans erors pero el vaix aconsegir el carnet.

    ResponElimina