dimecres, 4 de febrer del 2015

Conferència del Dr. Saltor

Aquest matí ha vingut el Dr. Saltor a explicar-nos com funciona l'aparell respiratori. Ens ha mostrat imatges de les diferents parts de l'aparell respiratori i ens ha explicat la seva funció.
Hem revisat el recorregut que fa l'aire a dins del nostre cos, des de les fosses nassals fins als alvèols pulmonars.
El Dr. Saltor també ens ha explicat algunes de les malaties més comunes relacionades amb l'aparell respiratori; al·lèrgies, asma, bronquitis...
Per últim, hem pogut preguntar allò que no havíem entès. Ha estat molt enriquidor.


11 comentaris:

  1. Em va agradar multisim que el doctor Saltor vinguesi a explicarnos coses de l'aparell respiratori em va cadar vastant clar alumillor algunes coses que no entania molt,va ser molt interessant i xulu

    ResponElimina
  2. la visita del doctor saltor va estar molt interresant però una mica aburrida

    ResponElimina
  3. Jo no vaig venir però crec que va ser molt interessant i veu aprendre moltes coses.

    ResponElimina
  4. Marc 5éC - El escrit es per mi llarguisim despres de el que em apres .

    ResponElimina
  5. La beritat es que va estar vastant interesant , i vaig poder escriure molt sobre el tema am van quedar moltes coses que no savia claras .Per mi a sigut un dia molt interesant .Voldria saver mes sobre aquest tema.

    ResponElimina
  6. La conferencia del Dr. Saltor va ser molt interesant i vaig aprendre moltes coses. El Dr. Saltor parlava molt ràpid.

    ResponElimina
  7. La xerrada del Dr. Saltor va ser molt xula perquè algunes coses que no em van quedar clares les vaig poder entendre millor. Per a mi va ser un dia divertit i interessant. M'agradaria saber mes d'aquest tema perquè a mi m'agrada molt les naturals i crec que es divertit i molt iteressant. Ens va explicar moltes coses com per exemple les parts de l'aparell respiratori, les malelties...

    ResponElimina
  8. a mi tambe amb a agradar molt i es veritat Aina Vila que parlava molt rapid!!!

    ResponElimina
  9. A mi amb va agradar perque ens va explicar tot molt bé i amb molta informació.

    ResponElimina
  10. la xerrada del doctor saltor no em va agradar

    ResponElimina
  11. Aquesta conferencia va ser molt divertida i em va ajudar molt

    ResponElimina