dijous, 9 d’abril del 2015

Flipped Classroom i Kahoot

Els alumnes de 5è han fet una altra activitat seguint la metodologia "FlippedClassroom" a l'assignatura de Socials. Aquesta vegada hem utilitzat una eina en línia anomenada Kahoot. Aquesta eina et permet crear un joc de preguntes (Quiz) sobre un vídeo o imatge concreta i obtenir punts per cada resposta correcta.

Els alumnes han anat mirant el vídeo sobre els "Llacs, estanys i pantans" i han anat contestant les preguntes, en parelles, que els han aparegut a través de l'ordinador. Hem fet una partida amb 12 ordinadors connectats a la vegada!

Els resultats han sigut molt bons i sembla que els ha agradat molt. Esperem que hagin gaudit i après.

Seguirem plantejant activitats innovadores!

Aquí teniu l'enllaç del vídeo Llacs, estanys i pantans per tal que el pugueu veure i repassar els conceptes que s'hi expliquen.

3 comentaris:

  1. A mi em va agradar molt el joc del kahoot sobre llacs estanys i embassaments perquè aprenies moltes cosses amb un sol doc molt xulo

    ResponElimina
  2. El joc de el kahoot es divertit i el tema era xulo

    ResponElimina
  3. Em fet moltes coses divertides com els vidios o el kahoot a sigut una experiència divertida i m'agradaria repetir-ho amb qualsevol altre assignatura perquè es un sistema com ja he dit molt divertit . Per lo menys per la meva opinió personal jo les respecto totes les opinions .

    ResponElimina