dijous, 23 d’octubre del 2014

Projecte telemàtic

Hola nois i noies! Com sabeu, aquest curs participarem en un projecte telemàtic en el qual treballarem diferents aspectes que tenen a veure amb Catalunya, des d'algun personatge important (Dalí) , celebracions culturals tradicionals (Jocs Florals, balls tradicionals, castellers), algun monument característic (la Sagrada Família), etc.

Què és això de telemàtic? Doncs que en aquest projecte aprendrem a fer servir algunes eines i programes TIC, és a dir, utilitzant l'ordinador i altres dispositius.

 En aquest projecte hi participen altres escoles de Catalunya i el primer que hem de fer és presentar-nos tot explicant qui som, d'on som, i finalment explicant algun monument típic o característic de la nostra ciutat. La nostra presentació la publicarem en el bloc del projecte que es diu CATCLIC.

És per això que us demanem que escriviu comentaris en aquesta notícia tot proposant com ens podríem presentar com a escola i quin monument o edifici de Mataró podríem explicar.

Ànims! Ja podeu començar a escriure les vostres propostes!!

17 comentaris:

  1. Adrià M 5è A
    Hola bon dia : La classe a on treballo jo és molt divertida i molt treballadora.
    La nostra professora és l`Amelia, que ens explica coses molt interessants que
    quan siguem grans ja ens les sabrem.
    En Nil el meu millor amic sempre m`ajuda a fer les coses i sempre m'està animant.

    ResponElimina
  2. A la pregunta d'on sou, crec que hauriem de posar....Som de Mataró, capital del Maresme. L'edifici on estudiem està a la plaça Santa Anna (que és l'edifici de primària), però també hi ha dos edificis més un és el del Torrent (per educació infantil) i l'altre es diu Escola de Mar (per secundària) però l'escola es diu Escola Pia Santa Anna.
    Així que ja sabran on trobar-nos.

    ResponElimina
  3. La nostra classe de tan en tan es una mica xerrameca pero es molt divertida i ens ho pasem molt bé.

    ResponElimina
  4. Jo dic que tindríem que parlar de la Laia l'Arquera

    ResponElimina
  5. Jo crec que seria interessant parlar d'algunes escultures i monuments que té Mataró: La Creu de Terme, la Laia l'Arquera, Sant Sebastià, el monument a la Sardana, monument a Miquel Biada,…També crec que hauríem de parlar de les festes que celebrem a l'escola, el Futbol Solidari, el Carnestoltes, la Castanyada, el DENIP, Sant Josep de Calaçans, Sant Jordi,.. també podríem parlar de la Festa Major de Mataró:les Santes, explicant qui és en Robafaves i la seva família, els Capgrossos...

    ResponElimina
  6. Hola som de l'escola Pia Santa Anna de Mataró. La meva classe es 5éA. Som una classe: xerrenera , divertida , diem coses interessants i ens ho passem molt bé.
    A Mataró tenim monuments importans que son: la Creu de Terme , la Laia l'Arquera , Sant Sebastià i un port nàutic molt important.

    ResponElimina
  7. Jo crec que seria molt interesant, parlar de tots els monuments de Mataró, seria impresionan les arquitectures de Mataró hi ha moltes, i no les podem contar.
    També podem parlar de les festes que celebrem a l'escola,Sant Josep de Calaçsans,Sant Jordi,Carnestoltes ...

    ResponElimina
  8. jo crec que tindriam de parlar dels cap grosos

    ResponElimina
  9. jo crec que lo convenient seria : explicar quants centres tenim els monuments com creu de terme , laia l 'arquera les festes : les santes i amb sort espero que s 'em publiqui el comentari

    ResponElimina
  10. Jo crec que la nostra clase ens costa molt fernos callar pero quan estem consentrats som la millor clase .Per mi els monuments mes importans son la praso de mataro ,la basilica de santa maria,la nau gaudi i la creu de terma.

    ResponElimina
  11. Jo diria que 5e A es una classe molt divertida . Jo faria de monoments l'Ermita de Sant Simo i la Basilica de santa Maria

    ResponElimina
  12. També es podria comunicar alguns llocs , mercats ,restaurants i algun menjar tradicional

    ResponElimina
  13. Jo crec que cinquè A és una classe molt interessant i molt divertida però, una mica xerrameca. Jo de tots els monuments que hi han ha Mataró triaria: el trosset de la muralla romana o la Basilica de santa Maria.

    ResponElimina
  14. Jo crec que els monuments més importants són, la basílica de Santa Maria,la Laia l'arquera,la muralla i molts altres com per exemple la casa de Josep Puig i Cadafalch.

    ResponElimina
  15. Jo crec que Mataró és una ciutat amb molta cultura popular, gegants, castellers i es fan moltes festes tradicionals com les Santes, Sant Jordi (la fogonada), Sant Joan (baixada de les bruixes), etc...
    El monument que crec que ens podria d'escriure és el Clos Arqueològic per que és de l'època dels romans i és molt antic.

    ResponElimina
  16. jo crec que tenim que parlar sobre la Laia l'arquera

    ResponElimina